Publicador de contidos

Publicador de contidos

FACUA subliña que se poden reclamar danos por comida en mal estado e aparellos avariados

FACUA subliña que se poden reclamar danos por comida en mal estado e aparellos avariados

Recomendan aos usuarios que se poñan en contacto coas súas compañías de seguros para comprobar se teñen dereito á devandita indemnización

Alejandro Martínez Vélez/Europa Press Alejandro Martínez Vélez/Europa Press
G24.gal 29/04/2025 12:44

O secretario xeral de FACUA-Consumidores en Acción, Rubén Sánchez, subliñou que os usuarios poden presentar reclamacións pola comida en mal estado e os aparellos eléctricos avariados como consecuencia do apagamento de varias horas ocorrido este luns, aínda que no primeiro caso os responsables non serían as distribuidoras eléctricas senón as compañías de seguros.

Sánchez precisou que para iso habería que ter contratada unha póliza que inclúa nas súas coberturas a posibilidade de que a comida se atope en mal estado como consecuencia dun apagamento, o que daría lugar ao pago dunha indemnización sempre que se poida acreditar dita situación, por exemplo con fotografías.

Por iso recomendou que os usuarios se poñan en contacto coas súas compañías de seguros para comprobar se teñen dereito á devandita indemnización e engadiu que non é obrigatorio contar cos billetes de compra, aínda que si lles pedirán "algún elemento probatorio de que o que se está contando é verdade".

Engadiu que as aseguradoras adoitan establecer un "tope" de indemnización neste concepto e matizou que se a compañía argumenta que "aínda que as condicións xerais cobren danos por apagamento, exclúen prexuízos eléctricos, esa excepción non sería válida porque as exclusións teñen que asinarse noutro documento polo consumidor".

O representante de FACUA referiuse tamén ás avarías de electrodomésticos no momento de restablecerse a subministración eléctrica, cando se pode producir unha subida de tensión que pode derivar en que os aparellos se estraguen.

"Durante todo o día de onte recomendamos que se desconectasen os equipos da rede polo si ou polo non, pero non é unha obrigación, polo cal se se produciu unha avaría, si se pode reclamar ás eléctricas", explicou Sánchez.

Detallou que a responsabilidade neste caso é das compañías distribuidoras e non as comercializadoras, que son as que facturan, e que o nome da distribuidora normalmente aparece na factura "nun apartado relacionado con avarías".

Sinalou, con todo, que se non se localiza o nome da distribuidora pódese presentar a reclamación ante a comercializadora e esta encargarase de derivala, así como que tamén as compañías de seguros poderían facerse cargo destes importes en último termo se así figura na póliza contratada. 

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade