Publicador de contidos
Publicador de contidos

A China nin está de acordo nin acepta os aranceis da UE aos seus vehículos eléctricos

A China nin está de acordo nin acepta os aranceis da UE aos seus vehículos eléctricos

Pequín advirte que seguirá tomando todas as medidas necesarias "para protexer de maneira determinada os dereitos e intereses lexítimos das empresas chinesas"

Yves Herman / Reuters Yves Herman / Reuters
G24.gal 30/10/2024 08:36

As autoridades da China aseguraron este mércores que nin están de acordo nin aceptan a decisión da Unión Europea (UE) de aplicar, a partir de hoxe, aranceis adicionais de ata un 35,3 % aos vehículos eléctricos importados desde o país asiático.

O Ministerio chinés de Comercio lembrou nun comunicado que presentou un recurso ante o mecanismo de resolución de disputas da Organización Mundial do Comercio (OMC): "A China seguirá tomando todas as medidas necesarias para protexer de maneira determinada os dereitos e intereses lexítimos das empresas chinesas".

En agosto, as autoridades do país asiático iniciaron un proceso de resolución de disputas ante a OMC ao considerar que a iniciativa da UE "infrinxía gravemente" as normativas dese organismo e carecía "de base obxectiva e legal".

Aínda que o portavoz de Comercio incidiu hoxe en que a investigación antisubvencións da UE "ten moitos aspectos desproporcionados" e é unha "mostra de proteccionismo", tamén reiterou a vontade de Pequín de seguir negociando para "alcanzar unha solución aceptable para ambas as partes canto antes".

"A China sempre apostou pola resolución de disputas comerciais a través do diálogo e a consulta, e vén facendo todo o posible a este respecto. Actualmente, os equipos técnicos de ambas as partes están a celebrar unha nova rolda de negociacións", apunta o comunicado.

"Esperamos que a UE traballe coa China de forma construtiva, seguindo os principios de pragmatismo e equilibrio, atendendo as preocupacións clave do outro (...) e evitando un agravamento das friccións comerciais", exhortou o voceiro.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade