Os beneficios netos de Tesla caen un 71% no primeiro trimestre do ano
Os ingresos da compañía reducíronse máis dun 9%, cun descenso das vendas de coches do 21,5%

Os beneficios netos de Tesla caeron un 71 % no primeiro trimestre do ano a 409 millóns de dólares tras rexistrar unha redución do 20 % dos seus ingresos no sector do automóbil.
Tesla sinalou que, de xaneiro a marzo, os seus ingresos pola venda de automóbiles caeron a 13.967 millóns de dólares. O total dos seus ingresos, que inclúe a venda de unidades de almacenamento de enerxía e outros servizos, foi de 19.335 millóns de dólares, o que supón unha caída do 9%.
O fabricante de automóbiles tamén sinalou que o seu resultado bruto de explotación (ebitda) axustado caeu un 17 % a 2.814 millóns de dólares, que a marxe se reduciu ao 14,6 % e que os seus gastos operativos aumentaron durante o período un 9 %, a 2.754 millóns de dólares.
A principios de abril, a empresa xa advertira que as súas vendas no primeiro trimestre de 2025 caeran un 13 % a 336.681 vehículos. Pero os resultados financeiros dados a coñecer son peores que o esperado polos analistas.
Os expertos anticiparan unhas ganancias por acción de 39 centavos, 12 máis que o anunciado por Tesla, e uns ingresos duns 21.100 millóns de dólares para as actividades do automóbil.
Tesla enfróntase a unha crecente competencia doutros fabricantes, especialmente chineses, que provocou que a súa cota de mercado redúzase en países clave.
Pero o esborralle dos beneficios netos de Tesla tamén coincide coa implicación do seu conselleiro delegado, Elon Musk, no Goberno do presidente estadounidense Donald Trump.
Musk converteuse na man dereita de Trump desde que o republicano gañou as eleccións presidenciais de novembro de 2024, e dirixe o controvertido Departamento de Eficiencia Gobernamental (DOGE), que está encargado de reducir en billóns de dólares o gasto público do país.
As medidas adoptadas por DOGE, a proximidade de Musk a Trump e as declaracións políticas do empresario en favor de grupos de extrema dereita en Europa e o resto do mundo provocaron unha grave crise de imaxe de Tesla. A compañía sufriu nos últimos meses boicots e accións de protesta tanto en América do Norte como en Europa.
Ademais, a guerra comercial iniciada por Trump contra o resto do mundo, especialmente contra China, tamén prexudicou os intereses de Tesla que conta cunha planta de produción de vehículos no xigante asiático.