Roberto Verino entra no metaverso
Roberto Verino entra no metaverso
O proxecto, denominado CuarentaxDiez, foi ideado por Iago Jover Mariño, terceira xeración da marca
A unión de moda e tecnoloxía permite coñecer os corenta anos de historia da firma
O proxecto inclúe un avatar do propio Roberto Verino
A firma Roberto Verino entra no metaverso cun novo proxecto, denominado CuarentaxDiez, ideado por Iago Jover Mariño, terceira xeración da marca. Trátase dun espazo onde se unen moda e tecnoloxía, que permitirá coñecer os corenta anos de historia da firma, a súa proxección de futuro e servirá como ferramenta de moda para o día a día.
Iago Jover Mariño, neto de Roberto Verino, é desde hai uns meses director de Innovación da firma e impulsor de CuarentaxDiez, unha iniciativa que se presentou este xoves na Asociación Deseñadores de Madrid e Fundación Deseño Madrid, coa que ten como obxectivo que "o legado sexa eterno grazas ás novas tecnoloxías".
Un avatar de Roberto Verino
É unha iniciativa pioneira coa que esperan ter unha difusión máis global, coa que, ademais de poder deambular por un percorrido interactivo, un avatar do propio creador, Roberto, responderá a calquera cuestión que se lle expoña sobre moda.
Como combinar determinadas pezas, cal é o mellor vestiario para un evento ou que poñer nun día frío?, poden ser algunhas delas.
"O interesante do metaverso é a inmersividade que ofrece. Permíteche estar nun momento no que non estiveches, pero do que queres agora gozar", ben sexa un desfile ou unha sesión de fotos dun momento determinado.
Jover asegura que cando se fala innovación a primeira impresión é que hai que facer unha revolución e cambialo todo. "No noso caso defendemos o contrario, un departamento de innovación ten que defender moi ben as raíces coa intelixencia artificial".
CuarentaxDiez é un proxecto que "seguiremos desenvolvendo, avanzará, non queda aquí, irá máis", indica Jover, quen asegura que non sente plus de responsabilidade ou presión por traballar en familia, "son afortunado".
Roberto Verino ten na actualidade 168 puntos de venda en España, México e Portugal.