A factoría viguesa do grupo automobilístico Stellantis aumentou a súa produción un 31,5 % máis que en 2022
A factoría viguesa do grupo automobilístico Stellantis aumentou a súa produción un 31,5 % máis que en 2022
A factoría viguesa do grupo automobilístico Stellantis aumentou a súa produción un 31,5 % máis que en 2022
A factoría viguesa do grupo automobilístico Stellantis produciu este ano 531.732 vehículos, o que supón un 31,5 % máis que en 2022, segundo datos publicados este venres pola compañía.
Deste total, un 13 % dos automóbiles ensamblados na planta do polígono de Balaídos foron 100 % eléctricos, cun incremento do 21 % respecto ao exercicio previo, en liña co plan estratéxico Dare Forward 2030 da empresa.
"A estas cifras contribuíu o liderado do grupo en vehículos comerciais e a alta demanda do Peugeot 2008 nos principais mercados europeos", reivindicou Stellantis nun comunicado, subliñando a importancia dos modelos producidos en Vigo. Precisamente este todo camiño compacto da marca do león é o vehículo máis producido polo consorcio na fábrica galega.
Xunto a este modelo, en 2023 fabricáronse os comerciais e polivalentes Citroën Berlingo/Berlingo VAN, Fiat Doblò/Doblò Van, Opel Combo Life/Combo Cargo e Peugeot Rifter/Partner e as versións 100% eléctricas de todos eles. En Vigo tamén se produciron en 2023 os Citroën C-Elysèe e Peugeot 301. Estes dous últimos deixarán de ensamblarse en Vigo no primeiro trimestre do ano que vén.
Entre outros temas, Stellantis puxo en valor a súa estratexia Carbo Net Zero 360 para eliminar totalmente a pegada de carbono en 2038 e, neste eido, puxo en marcha en 2023 a primeira fase da súa planta fotovoltaica sobre a cuberta da planta viguesa. Esta instalación, que cubrirá o 14 % das necesidades de electricidade da factoría, é a maior instalación de autoconsumo solar fotovoltaico sobre cuberta en España.