Publicador de contidos
Publicador de contidos

Estados Unidos quere prohibir coches rusos e chineses para evitar o 'hackeo' ou o uso de datos persoais

Estados Unidos quere prohibir coches rusos e chineses para evitar o 'hackeo' ou o uso de datos persoais

A administración Biden teme que Pequín e Moscova poidan recompilar datos sobre condutores estadounidense ou hackear de maneira remota vehículos

Propuxo prohibir o software e hardware chinés e ruso nos vehículos conectados que circulen polo país

Presentación do coche Xiaomi SU7 na Fira de Barcelona - David Zorrakino - Europa Press - Arquivo Presentación do coche Xiaomi SU7 na Fira de Barcelona - David Zorrakino - Europa Press - Arquivo
G24.gal 23/09/2024 16:53

O Departamento de Comercio dos Estados Unidos propuxo este luns prohibir o software e hardware chinés e ruso nos vehículos conectados que circulen polo país, é dicir, na práctica vétase das estradas estadounidenses aos vehículos procedentes da China e Rusia.

A administración Biden teme que Pequín e Moscova poidan recompilar datos sobre condutores estadounidense ou hackear de maneira remota vehículos.

Esta norma permitiría ás empresas solicitar algunhas excepcións á prohibición se puidesen demostrar que están a tomar medidas de mitigación, como auditorías ou controis nas plantas de fabricación de coches.

"Queremos abordar estas novas ameazas á seguridade nacional antes de que os provedores, fabricantes de automóbiles e compoñentes de automóbiles vinculados á China ou Rusia vólvanse algo común e xeneralizado no sector dos Estados Unidos", asegurou a secretaria de Comercio, Gina Raimondo.

Segundo a folla de ruta prevista polo Goberno, a prohibición de software chinés e ruso en coches intelixentes entraría en vigor en 2027 mentres que no caso do hardware faríase efectiva desde 2029 en diante.

A proposta deste luns é o último paso tomado pola administración estadounidense para facer fronte ao crecente poder no sector automobilístico das marcas chinesas despois de que leste mesmo ano Washington anunciase un aumento do 100 % dos aranceis á importación de coches eléctricos chineses para mitigar o seu impacto no mercado norteamericano.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade