Ford anuncia 4.000 despedimentos en Europa, sendo a maioría en Alemaña e o Reino Unido
Ford anuncia 4.000 despedimentos en Europa, sendo a maioría en Alemaña e o Reino Unido
A compañía posúe 4.926 traballadores en España, traducíndose nun importe neto da cifra de negocio de 7.262 millóns de euros
O fabricante de automóbiles estadounidense Ford anuncia este mércores un plan de axuste das súas operacións en Europa. A máis significativa é o despedimento de 4.000 traballadores nos próximos tres anos. A maioría correspóndense con postos de traballo en Alemaña e o Reino Unido.
Desde a empresa especifican que o recorte de persoal non afectará á planta de Almussafes, en Valencia, xa que está a acometer o seu propio plan de reestruturación e de transición ata 2027. Así e todo, o resto das operacións da automobilística en España si que se verán afectadas aínda que "minimante", segundo asegura o vicepresidente europeo de Transformación e Alianzas de Ford, Dave Johnson.
Os cambios débense a un proceso de información e consulta cos seus interlocutores sociais en Europa, aseguran tamén desde o grupo. Xustifican o movemento por mor dun "período de disrupción" na industria mundial do automóbil, especialmente en Europa, onde o sector se enfronta a ventos en contra "sen precedentes" en materia competitiva, regulatoria e económica.
Para Ford preocupa especialmente a saúde do negocio de vehículos de pasaxeiros en Europa, onde a compañía incorreu en perdas "significativas" nos últimos anos, e onde o cambio da industria cara aos vehículos electrificados e a nova competencia foi "altamente perturbador".
Entre xullo e setembro o beneficio neto a nivel global do grupo automobilístico de Detroit reduciuse un 16,7%, ata os 3.749 millóns de euros, a pesar dun repunte dos ingresos do 5%, ata os 126.480 millóns de euros. Ademais, por mor da débil situación económica e da demanda de coches eléctricos inferior á prevista, Ford anunciou un axuste no programa de produción dos novos coches 100% eléctricos, Explorer e Capri, traducíndose nunha redución da xornada "durante días adicionais" dos empregados na planta da compañía en Colonia (Alemaña). Johnson asegura que estas medidas "son decisivas para asegurar a futura competitividade de Ford no continente europeo".