Publicador de contidos
Publicador de contidos

Inditex gaña un récord de 2.513 millóns no primeiro semestre fiscal, un 40,1 % máis

Inditex gaña un récord de 2.513 millóns no primeiro semestre fiscal, un 40,1 % máis

As vendas incrementáronse en todas as áreas xeográficas e en todos os formatos

 Inditex reduciu as perdas en bolsa ata o 0,47% despois de caer ata o 3% a pesar de rexistrar un beneficio récord

G24.gal 13/09/2023 08:20 Última actualización 13/09/2023 18:55

Inditex, a compañía de moda que engloba marcas como Zara, Pull&Bear ou Massimo Dutti, gañou a cifra récord de 2.513 millóns de euros no seu primeiro semestre fiscal (febreiro a xullo), un 40,1 % máis que no mesmo período de 2022, segundo comunicou este mércores á Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV).

As vendas aumentaron un 13,5 % en taxa interanual ata superar os 16.851 millóns (14.845 en xullo de 2022), aínda que este indicador aumentou un 25 % o ano pasado para o período analizado.

O resultado bruto operativo medrou un 15,7 % e situouse en 4.663 millóns entre febreiro e xullo.

No ecuador do curso de 2022, Inditex presentou un beneficio de 1.794 millóns, 719 millóns menos que no mesmo período de 2023. A mellora cuantitativa debeuse, segundo afirmou o seu conselleiro delegado Óscar Maceiras, ao desempeño do modelo de negocio que levou a compañía a "un nivel superior".

Destaca dos resultados a marxe bruta (diferenza entre ingresos e gastos), que aumentou un 14,1 %, ata 9.801 millóns, e situouse no 58,2 % das vendas (27 puntos básicos máis fronte ao primeiro semestre de 2022).

Ao peche de 2023, Inditex espera unha marxe bruta estable de máis ou menos 50 puntos básicos.

As vendas incrementáronse en todas as áreas xeográficas e en todos os formatos. Só en Zara e Zara Home, as vendas netas creceron un 13,1 % en comparación co segundo semestre de 2022, ata 12.362 millóns (o formato de maiores vendas).

No período Inditex completou aperturas en 20 mercados, ata sumar 213 mercados, e ao peche operaba 5.745 tendas.

Para o segundo semestre deste ano, o xigante da moda asegura que as coleccións da campaña de outono-inverno foron "moi ben recibidas" polos seus clientes.

Así, e segundo adianta, as vendas en tenda e en liña a tipo de cambio constante entre o 1 de agosto e o 11 de setembro aumentaron un 14 % con respecto ao mesmo período de 2022.

O crecemento bruto do espazo das tendas das marcas de Inditex este ano situarase, segundo adianta a empresa, ao redor do 3 % e continuará a súa tarefa de optimización, cunha esperada contribución do espazo á venda "positiva" en 2023.

EFE/ Altea Tejido EFE/ Altea Tejido

Inditex reduce as perdas da bolsa 

As accións de Inditex, a maior cotizada da Bolsa española, terminaron a sesión cun retroceso do 0,47 %, despois de caer máis do 3 % durante a xornada, a pesar de comunicar ao mercado un beneficio récord no seu primeiro semestre fiscal. 

 

Antes da apertura, Inditex anunciou un beneficio de 2.513 millóns de euros entre febreiro e xullo (o seu primeiro semestre fiscal), o que supón un 40,1 % máis ca no mesmo período de 2022.

Media hora despois do arranque da sesión, os títulos do grupo téxtil lideran as perdas de toda a Bolsa española.

 

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade