Inditex pulveriza a súa marca de beneficios, por María Bastida
Inditex pulveriza a súa marca de beneficios, por María Bastida
Consolidouse o binomio de venda tenda-online, algo que xa tentaron hai tres anos pero con resultados máis discretos
Inditex acaba de pulverizar o seu propio récord, cun beneficio neto de 2.513 millóns de euros durante o primeiro semestre do presente exercicio fiscal, é dicir, un incremento superior ao 40 % sobre o mesmo período de 2022. As vendas creceron con independencia de canles, áreas xeográficas e formatos, rozando os 17.000 millóns de facturación.
Os resultados contables reflicten idéntica tendencia. O resultado bruto de explotación, coñecido como EBITDA, pola súa banda, creceu case un 16 %, o neto reflicte un incremento do 30,2 %, superando os 3.000 millóns de euros, e o resultado antes de impostos rexistra unha asombrosa mellora do 39 %, 3.252 millóns de euros.
As cifras reflicten o éxito da hibridación
As cifras veñen a reflectir o éxito dunha estratexia. Por unha banda, persístese nas liñas xa coñecidas que forman parte do ADN da compañía: creatividade, calidade e mellora continua da experiencia do cliente, ao que hai que engadir a máis recente aposta pola sustentabilidade.
Pero por outra, confirma o éxito obtido na hibridación: neste ano consolidouse o binomio de venda tenda-online, algo que xa tentaron hai tres anos, pero con resultados máis discretos. Unha vez máis, a empresa galega volve marcar o rumbo para quen a segue a distancia.
Así, sabemos que no sector do retallo outras grandes empresas —H&M, por exemplo— non conseguiron crecer con forza en canles online. Tampouco as grandes corporacións norteamericanas triunfaron, probablemente influídas polas presións de empresas doutros sectores como Amazon. Con todo, as cifras de Inditex confirman que esta vez si que triunfaron nesta hibridación do modelo de negocio.
A fortaleza deste resultado, e os investimentos que se están acometendo, permite afrontar o resto do ano con optimismo. A mellora continua nos piares de diferenciación, a aposta polo talento e o progreso en sustentabilidade e venda híbrida permitirán, con toda probabilidade, seguir crecendo a longo prazo.
De feito, as accións de Inditex están a cotizar por encima de 30 €, confirmando a confianza dos mercados no seu desempeño futuro. Por tanto, unha vez máis cabe recoñecer o bo facer dunha empresa ante a que só cabe admiración e orgullo. E os galegos, un pouco máis.