Publicador de contidos
Publicador de contidos

Elon Musk cambia o logotipo do paxaro azul de Twitter por un X

Elon Musk cambia o logotipo do paxaro azul de Twitter por un X

En abril, Twitter deixou de ser unha empresa independente despois de fusionarse coa nova compañía X Corp

G24.gal 24/07/2023 15:13

O dono de Twitter, Elon Musk, substituíu este luns o logotipo do paxaro azul que identificou a rede social desde o seu inicio en 2006 por un X.

Este cambio de deseño xa se ve na versión web de Twitter, pero aínda non se produciu na versión para teléfonos intelixentes.

Twitter substituíu o logotipo despois de que Musk, quen comprou en novembro pasado a plataforma por 39.662 millóns de euros, pedira aos seus seguidores que publicasen presentacións de logotipos e precisara que se se publicaba "un logotipo X o suficientemente bo" usaríao.

O domingo, o tamén dono de Tesla e creador do programa espacial SpaceX fixou un chío no seu perfil cun vídeo creado por un usuario de Twitter chamado Sawyer Merritt e cambiou a súa propia foto de perfil polo novo logotipo X.

De acordo con o medio especializado The Verge, o multimillonario enviou un correo electrónico a fin de semana aos empregados de Twitter dicíndolles que a compañía se convertería en X, e que era a última vez que enviaría un correo electrónico desde unha dirección de Twitter.

En abril, Twitter deixou de ser unha empresa independente despois de fusionarse coa nova compañía X Corp.

Musk ten unha estreita e longa relación coa letra X: X.com era o nome orixinal de Paypal; está no nome da súa compañía SpaceX; no nome dun dos modelos de Tesla; no nome da súa compañía de intelixencia artificial xAI e ata forma parte do nome dun dos seus fillos, X Æ A-12.

Non é a primeira vez que Twitter cambia o seu logo desde que é parte do imperio de Musk; en abril, o logo do paxaro desapareceu por uns días para ser substituído pola imaxe dun can de raza xaponesa shiba inu asociada coa criptomoneda Dogecoin, creada en 2013 a modo de chiste. 

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade