Publicador de contidos
Publicador de contidos

Inditex lanza este mércores o 'live streaming' de Zara, con pasarelas e compras en directo

Inditex lanza este mércores o 'live streaming' de Zara, con pasarelas e compras en directo

O evento, protagonizado por Cindy Crawford e a súa filla Kaia Gerber e dirixido por David Lowery, presenta de pezas seleccionadas pola estilista Carlyne Cerf de Dudzeele 

Durante a emisión, "os espectadores poderán acceder aos detalles das pezas e adquirir a colección en tempo real", destaca a compañía

EP 25/09/2024 12:27

Inditex lanza este mércores, ás 21:00 horas, o live streaming de Zara en España, cunha sesión protagonizada polas modelos Cindy Crawford e a súa filla Kaia Gerber e dirixida por David Lowery, segundo informa a compañía na súa páxina web.

O live streaming consiste en retransmisións en directo dunhas cinco horas de duración, que inclúen pasarelas, percorridos polo probador e a área de maquillaxe. Este método de venda ten un peso considerable nas vendas por comercio electrónico na China.

"O streaming presenta unha colección especial de pezas seleccionadas pola estilista Carlyne Cerf de Dudzeele, unha selección de pezas versátiles para completar o armario de outono. Durante a emisión, os espectadores poderán acceder aos detalles das pezas e adquirir a colección en tempo real", sinala a compañía.

"Zara celebra a chegada de Zarastreaming, dirixido por David Lowery. Para este evento inaugural, temos a honra de contar con dúas iconas da moda como anfitrioas, que representan a esencia e o legado do fenómeno supermodelo: Cindy Crawford e Kaia Gerber", subliña o grupo.

Tras a boa acollida na China, onde aterrou en 2023, o grupo fundado por Amancio Ortega lanza esta experiencia en España, mercado ao que se sumarán tamén outros como os Estados Unidos, Francia, Italia ou o Reino Unido.

Inditex alcanzou unhas vendas de 2.655 millóns de euros en España durante o primeiro semestre do seu exercicio fiscal 2024-2025 (entre o 1 de febreiro e o 31 de xullo), o que supón unha alza do 9,4 % respecto ao mesmo período do exercicio anterior.

Desta forma, as vendas no mercado español supoñen o 14,7 % do total do grupo, co que avanzan tres décimas respecto a un ano antes, cando a facturación en España representaba o 14,4 % do total.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade