Ineco non publicou a vacante da exparella de Ábalos e só a entrevistou tras elixila
A empresa, dependente do Ministerio de Transportes, que dirixiu o propio Ábalos, asegura que non era obrigatorio

A empresa Ineco remitiu un informe ao Tribunal Supremo no que sinala que o proceso de contratación de Jessica Rodríguez, exparella do exministro Jose Luis Ábalos, foi o habitual en 2019, é dicir, non se publicou a vacante e só a entrevistou tras elixila como a única candidata para o posto, que logo conseguiu.
A empresa, dependente do Ministerio de Transportes, enviou ao maxistrado Leopoldo Puente toda a documentación que no seu momento remitiu a Anticorrupción contida nun informe e un lapis de memoria.
Puente solicitara todos os detalles sobre a súa contratación, despois de que o pasado 27 de febreiro implicase a Ábalos e revelase que cobrou desta empresa sen ir traballar.
No seu escrito, ao que tivo acceso EFE, Ineco explica que non publicou a vacante de Jéssica porque as directrices vixentes en 2019 non o esixían; "por tanto na maioría dos casos, sobre todo naqueles perfís sen necesidade de alta cualificación técnica específica, como é este caso, non se publicaban as vacantes".
Ditas directrices internas "non esixían entrevistar máis dun candidato para a contratación de persoal laboral eventual", como era o caso da exparella do exministro.
Respecto diso explica que "das 39 necesidades produtivas para perfís administrativos que foron cubertas entre o 1 de xaneiro e o 31 de maio de 2019, en 17 ocasións (máis do 43 por cento dos casos) entrevistouse unicamente ao candidato que posteriormente sería contratado, situación na que se enmarca a persoa en cuestión".
O proceso selectivo de Jéssica consistiu no estudo do seu currículo, na realización de dúas entrevistas e nun estudo salarial. "Jessica prestou servizos en Ineco como auxiliar administrativo desde o 1 de marzo de 2019 ata o 28 de febreiro de 2021", cando "finalizou o seu contrato temporal", di a empresa.
Un encargo de Adif
A súa "incorporación" na empresa "enmarcouse nun encargo de Adif para prestar servizo de apoio técnico e xestión administrativa nas oficinas do cliente", encadrada "na categoría de asistente 3 do mapa de postos da compañía", aínda que logo foi "asignada a un segundo encargo de Adif cun contido análogo".
En canto ás súas actividades, precisa que "prestaba apoio administrativo para a xestión de expedientes de proxecto e obra de Adif, consistindo as súas tarefas –sen carácter exhaustivo–" no rexistro de documentación, o seguimento de incidencias dos expedientes e a súa xestión para o cumprimento de fases, así como o seguimento das publicacións en prensa sobre Adif, entre outras.
A empresa detalla que "a execución das tarefas debía ser realizada na localización indicada por parte do cliente, sendo os directores dos respectivos encargos de Adif ou as persoas nas que eles delegasen estas funcións, quen se encargaba tanto da organización do traballo".
Como tamén, continúa, "da necesaria aprobación das certificacións para o abono das dedicacións notificadas por JRG (Jessica Rodríguez) a Ineco a través dos seus sistemas de rexistro de control horarios e partes de traballo, aplicación para a solicitude de vacacións e permisos".
E afirma que, en ambos os casos, Ignacio Zaldívar foi o director dos encargos durante o tempo que ela estivo asignada aos mesmos.