Publicador de contidos
Publicador de contidos

Talgo recoñece atrasos na entrega dos trens Avril por "causas de forza maior"

Talgo recoñece atrasos na entrega dos trens Avril por "causas de forza maior"

Entre os factores que afectaron, a compañía destacou as caídas de produción e interferencias na cadea de subministración con motivo da covid-19 e outros "eventos xeopolíticos"

A Xunta reclama solucións e non que se busquen culpables

Imaxe de arquivo Imaxe de arquivo
G24.gal 07/07/2022 12:35 Última actualización 07/07/2022 13:22

Talgo recoñeceu "determinados atrasos" nos prazos de entrega a Renfe de trens de moi alta velocidade e asegurou que estes se deberon principalmente a "causas de forza maior", segundo comunicou á Comisión Nacional do Mercado de Valores.

A firma lembrou que Renfe informou o xoves de que estaba a analizar, para valorar as posibles penalizacións correspondentes, o contrato de fabricación de 30 trens Avril de moi alta velocidade para a súa entrega a Renfe.

Talgo recoñeceu "determinados atrasos" nos prazos de entrega durante o transcurso do proxecto xerados principalmente "por causas de forza maior". Entre os factores que afectaron, a compañía destacou as caídas de produción e interferencias na cadea de subministración con motivo da covid-19 e outros "eventos xeopolíticos".

A firma sinalou que outros factores que motivaron os devanditos atrasos na entrega dos trens a Renfe son outras causas "exóxenas" a Talgo que están a provocar atrasos nos procesos de probas e tamén de homologación.

"O proxecto atópase actualmente en proceso de probas dinámicas e homologación e espérase poder terminalas proximamente", indicou a compañía.

Renfe anunciou este mércores, "tras constatar o atraso por parte de Talgo" na entrega dos trens de alta velocidade S106, que está a analizar o contrato para determinar as "posibles penalizacións correspondentes", xa que a entrega das primeiras unidades estaba prevista para xaneiro do ano pasado e "a empresa construtora non fixou data de entrega definitiva".

Talgo conseguiu a fabricación de 30 trens de alta velocidade dos que 15 unidades serán de ancho variable que poden circular por vía convencional e estándar. O investimento nestes trens é de 786,5 millóns de euros. Renfe indicou que os novos trens permitirían mellorar a súa oferta en todo o ámbito AVE-Longa Distancia e apuntou que a súa frota non aumentou nos últimos anos, pero si as relacións ferroviarias.

"Non nos vale que busquen chibos expiatorios"

O presidente da Xunta Alfonso Rueda dixo que "o que valen son as solucións" e acusou ao Ministerio e a Renfe de non interesárense por este asunto, "porque parece que non era prioritario", ata que a Xunta os requiriu.

"Non nos vale buscar culpables, nin chibos expiatorios", dixo Rueda logo de que Renfe sinalase a responsabilidade da empresa nos atrasos.

"O que temo é que o Ministerio non contaba a verdade", dixo Alfonso Rueda, quen asegurou: "Sempre que preguntamos, dicían que se mantiñan os prazos, ata que o preguntamos por escrito".

"O impacto no turismo é grandísimo", concluíu o presidente da Xunta.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade