Publicador de contidos
Publicador de contidos

A Fiscalía propón identificar usuarios de redes sociais e prohibir o acceso en caso de delito grave

A Fiscalía propón identificar usuarios de redes sociais e prohibir o acceso en caso de delito grave

O Ministerio Público anunciou este martes que se investigan mensaxes "falsas" e de "odio" en redes sociais contra migrantes, aos que se acusaba do asasinato do neno de 11 anos de Mocejón

(Europa Press) (Europa Press)
G24.gal 21/08/2024 11:14

O fiscal de Sala Coordinador contra os Delitos de Odio e Discriminación, Miguel Ángel Aguilar, cre necesario prohibir o acceso a redes sociais a quen cometa delitos de odio "nos casos máis graves" e que os usuarios estean "debidamente identificados".

Expúxoo este mércores nunha entrevista na Cadena SER, recollida por Europa Press, despois de que este martes a Fiscalía confirmara que investiga mensaxes "falsas" e de "odio" en redes sociais contra migrantes, aos que se acusaba do asasinato a pasada fin de semana dun neno de 11 anos en Mocejón.

Aguilar avogou por introducir "perfeccionamentos técnicos" para que por parte do Ministerio Público e os tribunais "se poida interesar a prohibición de acudir a contornas dixitais", ao ser preguntado se ve oportuna unha reforma do Código penal para regular este asunto.

O fiscal de Sala considera que "sería unha pena proporcionada e necesaria" pechar a entrada de "aquelas persoas que se serviron de utilizar Internet ou redes sociais para a comisión dun delito", "nos casos máis graves e tendo en conta as circunstancias do caso concreto".

Aguilar apostou tamén por analizar que os usuarios de redes sociais "estean debidamente identificados e que, sobre todo, cando a requira a autoridade xudicial, se facilite a identidade dos mesmos".

"Porque eu se collo un coche ou unha moto estou plenamente identificado, quero dicir. Entón, eu creo que sería interesante, porque moitas veces atopámonos coa dificultade de que a investigación non pode prosperar porque descoñecemos quen é o autor", indicou.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade