Publicador de contidos
Publicador de contidos

A princesa Leonor viste moda unisex de marca galega

A princesa Leonor viste moda unisex de marca galega

Na recente estancia en Asturias luciu unha camisa da colección de El Pulpo

É moda informal para público masculino, pero estiman que o 35 % da súa clientela son mulleres

Buscan a expansión no mercado internacional equipando deportistas españois de elite

G24.gal 24/10/2023 15:14

Os que analizan cada detalle da posta en escena dos personaxes vip repararon en que un dos estilismos máis informais da princesa Leonor durante a súa estancia da semana pasada en Asturias incluía unha camisa da marca de moda galega El Pulpo. 

A empresa naceu en 2005, dirixida a un público masculino adulto e infantil, pero as súas pezas, sempre de liña informal, tiveron desde o principio unha grande acollida entre o público feminino.

Tanto que van facer prendas especificas para muller a partir da próxima temporada, segundo avanza o seu fundador e CEO da compañía, José Antonio Chacón. Estiman que elas xa supoñen un 35 % da súa clientela, como usuarias de camisetas e suadoiras. 

A marca coruñesa, que actualmente factura 5 millóns de euros, está potenciando ademais a súa expansión internacional da man do deporte de alta competición. Primeiro deseñou o equipamento extradeportivo da Federación Española de Fútbol e agora acaba de lograr outro tanto coa de deportes de inverno.

A Federación de Deportes de Inverno presentou en Santiago o novo equipamento A Federación de Deportes de Inverno presentou en Santiago o novo equipamento

Os 42 deportistas españois que compiten en snowboard e as distintas modalidades de esquí presentaron este martes en Santiago a nova indumentaria que lucirán nos grandes campionatos. É o que chaman equipamento outdoor, o que visten máis aló dos momentos en que están na pista coa roupa técnica que usan para competir. 

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade