Publicador de contidos
Publicador de contidos

A salvo os cinco españois a bordo dun barco turístico que se afundiu en Exipto no que viaxaban 44 persoas

A salvo os cinco españois a bordo dun barco turístico que se afundiu en Exipto no que viaxaban 44 persoas

Polo momento lograron rescatar 28 persoas, mentres que 16 seguen desaparecidos

Unha fragata e tres avións militares participan nos labores de busca

Algúns dos sobreviventes camiñando polo peirao tras ser rescatados (REUTERS)
G24.gal 25/11/2024 17:06 Última actualización 25/11/2024 17:48

Un grupo de cinco españois que se atopaban a bordo do iate turístico que se afundiu con 44 persoas este luns na zona costeira exipcia de Marsa Alam, no mar Vermello, están a salvo, segundo confirmaron fontes diplomáticas no Cairo.

Segundo as autoridades exipcias, polo menos 28 das 44 persoas que viaxaban a bordo do barco foron rescatadas, mentres que 16 continúan desaparecidas. Entre as rescatadas, segundo as fontes de Exteriores, hai cinco españois que "se atopan fóra de perigo".

Fontes oficiais da provincia exipcia do Mar Vermello confirmaron que entre os turistas a bordo do iate tamén se atopaban catro cidadás alemás, dous belgas, un chinés, dous estadounidenses, tres eslovacos, dous suízos, catro británicos, dous polacos, catro exipcios, dous noruegueses, un irlandés e un finlandés. Ademais, había 14 exipcios da tripulación.

O gobernador da provincia do Mar Vermello, Amro Hanafi, dixo nun comunicado que unha fragata e avións militares están a realizar tarefas de busca na zona para situar os desaparecidos.

Hanafi desprazouse ata a localidade de Marsa Alam para atoparse persoalmente coas persoas rescatadas, que foron aloxadas nun hotel turístico da cidade, mentres continúan os labores de coordinación e comunicación coas embaixadas dos seus respectivos países.

"Interesoume escoitar aos pasaxeiros tras o rescate e brindarlles todos os aspectos da atención médica. Todos estaban sans e salvos, e ningún deles foi trasladado a hospitais, xa que as lesións foron simples e variaron entre contusións e abrasións", detallou sobre o estado de saúde dos viaxeiros.

Hanafi afirmou anteriormente noutro comunicado que "algúns sobreviventes" foron rescatados por equipos especiais, en cooperación coas Forzas Armadas e Navais exipcias.

"O helicóptero de busca e rescate puido transportar algúns dos sobreviventes para recibir atención médica necesaria, mentres que o resto de sobreviventes foron asegurados no lugar ata a chegada da fragata Al Fateh, que se desprazou para transportalos a un lugar seguro", dixo o gobernador.

O gobernador da rexión agregou que, segundo os relatos dos turistas e da tripulación exipcia, o accidente foi provocado "por unha grande onda do mar que golpeou o barco e o fixo envorcar de forma repentina e rápida, nuns 5 ou 7 minutos", mentres "algúns dos pasaxeiros estaban dentro dos camarotes, por iso non lograron saír do barco".

Con todo, as autoridades seguen investigando para esclarecer as causas do accidente do Sea Story, de 34 metros de longo e 9,5 metros de ancho, que afundiu na zona de Al Ghadeer, preto da rexión de Marsa Alam, a uns 740 quilómetros ao sueste do Cairo.

"A última inspección da embarcación por parte de Marine Safety foi en marzo de 2024, e obtívose un certificado de validez por un ano, non existindo observacións nin defectos técnicos respecto ao barco", agregou Hanafi.

Fontes de seguridade indicaron que o barco iniciou este domingo unha viaxe de mergullo de seis días desde á cidade balneario de Hurgada, tamén no mar Vermello, cara a unha área de Marsa Alam -máis cara ao sur-, antes de encallar en arrecifes de coral e afundirse na zona do Ghadeer.

"O centro de control da gobernación do Mar Vermello recibiu un sinal de socorro ás 5:30 horas do luns (2.30 GMT) dun membro dunha lancha que se atopaba na viaxe de mergullo", explicaron as fontes.

Trátase do segundo naufraxio na mesma zona este ano. En xuño, un barco afundiuse tras sufrir graves danos por mor das fortes ondas. Naquela ocasión non se rexistraron vítimas.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade