Publicador de contidos
Publicador de contidos

Bruxelas sinala avances na addenda do plan español que inclúe a retirada de peaxes

Bruxelas sinala avances na addenda do plan español que inclúe a retirada de peaxes

España terá 84.000 millóns de euros asignados en forma de crédito e outros 10.000 millóns en axudas directas, unha vez que a revisión do plan reciba luz verde

O Goberno negocia con Bruxelas evitar o pago por circular nas autovías

G24.gal 21/09/2023 13:16

A Comisión Europea sinalou este xoves que fixo "avances positivos" na súa avaliación do plan de recuperación revisado enviado por España en xuño e que inclúe a retirada das peaxes que o Goberno se comprometera a establecer nas autovías a partir de 2024.

Unha portavoz informou de que España solicitou cambios con respecto a este fito, o número 3 do plan, na chamada addenda ao plan, así como que segue "en marcha" o traballo de avaliación "incluída a modificación requirida desta medida".

"Lográronse avances positivos e as discusións construtivas coas autoridades españolas están en marcha con vistas a finalizar en análise canto antes", engadiu a portavoz de Economía, Veerle Nuyts, quen indicou que Bruxelas comunicará a conclusión do seu exame "tan pronto como chegue a este punto".

O Goberno asegura que está rematando a eliminación das peaxes

Este mesmo martes, a ministra española de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana en funcións, Raquel Sánchez, declarouse "optimista" respecto a que a Comisión Europea acepte as "propostas alternativas" que o Goberno expuxo para non introducir peaxes nas autovías.

Estas "propostas alternativas", manifestou aos medios na sede do Parlamento Europeo, inclúen medidas "na liña de reforzar outras que xa se aplicaron", como "incentivar o transporte ferroviario ou o transporte público".

"As condicións que se daban no momento de expor esta medida non son as mesmas que na actualidade", argumentou a titular de Transportes.

O compromiso das peaxes consta no plan de recuperación español dentro do fito número 3, segundo o cal España debe crear "un mecanismo de pago polo uso das estradas do Estado, que comezará a funcionar a partir de 2024, con arranxo ao principio de que quen contamina, paga", tal e como se le no documento do plan.

Isto está vinculado, en concreto, ao pago do sexto tramo do fondo de recuperación, polo que España recibiría 8.000 millóns de euros en axudas directas.

O Goberno remitiu a Bruxelas a addenda do plan de recuperación o pasado 6 de xuño e dispoñía dun prazo de tres meses para avaliala (dous meses iniciais e unha prórroga dun mes por quedar o verán dentro do período), pero por agora non publicou a súa conclusión.

España gañará acceso aos 84.000 millóns de euros que ten asignados en forma de crédito e a outros 10.000 millóns en axudas directas, unha vez que a revisión do plan reciba luz verde da Comisión e despois sexa aprobada polo resto de estados membros.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade