Publicador de contidos
Publicador de contidos

España bate o seu récord de turistas internacionais, con máis de 88,5 millóns ata novembro

España bate o seu récord de turistas internacionais, con máis de 88,5 millóns ata novembro

O gasto diario alcanza os 178 euros en novembro

O gasto medio por turista en novembro foi de 1.361 euros, cun incremento anual do 5,2 %

Pola súa banda, o gasto medio diario creceu un 2,4 %, ata os 178 euros

Imaxe de arquivo (Europa Press/Ashotel) Imaxe de arquivo (Europa Press/Ashotel)
G24.gal 03/01/2025 11:33

Cabe lembrar que xa ata outubro o gasto do turismo estranxeiro superou a cifra récord de todo o acumulado en 2023 e ata novembro esta partida superou en 10.000 millóns o récord alcanzado o pasado ano (108.000 millóns), segundo os datos publicados este venres polo Instituto Nacional de Estatística (INE).

O número de turistas internacionais que visitou España superou os 88,5 millóns ata novembro de 2024, a cifra máis alta da serie histórica, tras incrementarse un 10,7 %, mentres que o seu gasto creceu un 16,7 % ata os 118.693 millóns de euros, a falta dun mes para coñecer o dato de peche do ano.

Polo que respecta ao mes de novembro, a cifra de turistas internacionais aumentou un 10,3 % ata os 5,7 millóns. Ademais, o seu gasto ascendeu a 7.709 millóns de euros, o 16 % máis.

Os británicos, os que máis veñen e máis gastan

Polo que respecta aos países de orixe dos turistas internacionais, os procedentes de Reino Unido foron os máis numerosos no acumulado do ano, con 17,5 millóns, o 7,1 % máis. A continuación situáronse os franceses, que superaron os 12,2 millóns (11,5 % máis), e os alemáns, con 11,3 millóns (8,5 % máis).

Outros 5 millóns procederon de Italia (12,6 % máis); 4,7 millóns de Países Nórdicos (7,6 % máis); 4,5 millóns de Países Baixos (10,7 % máis) e 4 millóns de Estados Unidos (11,9 % máis).

En novembro o Reino Unido foi tamén o principal país de residencia, cun millón de turistas e un aumento do 5,5 %. De Francia chegaron 751.182 turistas (un 17,4 % máis), de Alemaña 650.733 turistas (un 4,4 % máis) e de Italia 369.097 turistas (a maior subida cun 22 %).

En novembro rexistráronse caídas nas chegadas de belgas (-20,8), suízos (-6,4 %) e daqueles procedentes de países nórdicos (-0,7 %).

Nos once primeiros meses de 2024, Reino Unido tamén foi o país con maior gasto acumulado (18,1 % do total), seguido de Alemaña (12,3 %) e Francia (8,8 %).

En novembro os que máis gastaron foron novamente os turistas do Reino Unido (o 15,1 % do total e un aumento do 8,7 %), de Alemaña (12,4 % do total e un incremento do 20,2 %) e de Países Nórdicos (8,9 % do total e unha alza do 8,3 %).

Cataluña, líder en chegadas e gasto

As comunidades que máis turistas recibiron ata novembro foron Cataluña (18,9 millóns e un aumento do 9,9 %), Baleares (15,1 millóns e un incremento do 6,1 %) e Canarias (13,8 millóns, un 9,6 % máis).

En novembro, Canarias foi o destino principal dos turistas co 25,6 % do total, seguida de Cataluña (22,2 %) e Andalucía (13,7 %). A Canarias chegaron un 8,6 % máis de turistas, a Cataluña un 9,7 % e a Andalucía un 8,7 % máis. Ademais, no devandito mes produciuse un incremento do 40,9 % na chegada de turistas internacionais ao conxunto de comunidades que non son as seis grandes receptoras.

Nos 11 primeiros meses o maior gasto acumulado rexistrouse en Cataluña (18,9 % do total), Canarias (17,4 %) e Baleares (16,7 %) e en novembro en Canarias (28,6 %), Cataluña (17,9 %) e Comunidad de Madrid (15,7 %).

O gasto diario alcanza os 178 euros en novembro

O gasto medio por turista en novembro foi de 1.361 euros, cun incremento anual do 5,2 %. Pola súa banda, o gasto medio diario creceu un 2,4 %, ata os 178 euros.

En canto á estancia, esta experimentou un leve incremento ata alcanzar os 7,6 días de media.

O 57,5 % do gasto total en novembro realizárono turistas que pernoitaron en aloxamentos hostaleiros, o 12,5 % máis. Pola súa banda, o gasto en aloxamentos de non mercado creceu un 34 %.

O gasto en transporte (non incluído en paquete turístico) foi a principal partida en novembro, cun 22,6 % do total, seguido das actividades (21,2 %) e a manutención (17,1 % do total). 

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade