Galicia recupera o luns frecuencias ferroviarias con Madrid tras o avance das obras na estación de Chamartín
Galicia recupera o luns frecuencias ferroviarias con Madrid tras o avance das obras na estación de Chamartín
Galicia recupera o luns frecuencias ferroviarias con Madrid tras o avance das obras na estación de Chamartín
Volven circular 15 trens diarios con Galicia, Valencia, Salamanca, Ponferrada, León e Santander
O vindeiro luns volverá entrar en servizo a vía 19B da estación de Madrid Chamartín-Clara Campoamor, que permitirá restablecer a circulación de 15 trens diarios co Norte e o Levante. Recuperaranse así frecuencias con Galicia e Comunidade Valenciana e se normalizarán os servizos con Salamanca, Ponferrada, León e Santander.
O ministro de Transportes e Mobilidade Sostible, Óscar Puente, visitou as obras da estación madrileña, onde a futura despregadura de catro novas liñas de alta velocidade e a ampliación do vestíbulo principal xa se executaron ao 95 %.
Superado este fito, o Ministerio, a través de Adif, seguirá avanzando no reforzo da zona de alta velocidade da estación coa despregadura de catro novas vías (desde a 22 á 25 e unha máis de estacionamento) e a ampliación do vestíbulo principal sobre estas, cunha superficie de 3.700 metros cadrados fronte aos 2.500 actuais.
O Ministerio informou nun comunicado que xa están practicamente finalizados os espazos que se corresponden coas plataformas 14 e 15, creáronse novos aseos destinados aos viaxeiros de alta velocidade e está case completada a súa segunda altura, destinada a salas club das empresas ferroviarias, entre outros espazos.
Ademais, Adif AV executou o 80 % do novo paso subterráneo de conexión coas plataformas 13, 14 e 15 de alta velocidade, dotado de ascensores e escaleiras mecánicas e que terá saída directa á rúa Hiedra e a bolsa de taxis, protexida por unha gran marquesiña de 6 metros de altura.
No escenario final, a estación contará cun vestíbulo principal de 18.000 metros cadrados e 25 vías pasantes: 12 para alta velocidade -máis 1 de estacionamento- e 13 vías para servizos da rede convencional e Proximidades -máis 2 adicionais na cabeceira norte-. Ademais, deixaranse preparadas as estruturas subterráneas para unha futura ampliación de ata 6 vías máis de alta velocidade.