Air Europa sofre un ciberataque e recomenda a algúns clientes que anulen as súas tarxetas
Air Europa sofre un ciberataque e recomenda a algúns clientes que anulen as súas tarxetas
A alteración "fraudulenta" do fluxo no proceso de pago permitiría a extracción de datos das tarxetas de crédito dos clientes, asegura a compañía
A aeroliña Air Europa sufriu un problema de ciberseguridade que afectaría a contorna de pagos co que se xestionan as compras a través da web, segundo confirmou o equipo de sistemas da compañía, que asegurou que, nestes momentos, todos os seus sistemas funcionan "con total normalidade" e garantindo a seguridade da operativa.
Este ciberataque á aeroliña, que supón unha alteración "fraudulenta" do fluxo no proceso de pago, permitiría a extracción de datos das tarxetas de crédito dos clientes. Segundo a compañía, "non hai constancia de que a filtración terminase utilizándose para cometer ningunha fraude".
A aeroliña asegura que "a detección e rápida intervención do equipo" para a aplicación do protocolo establecido no seu plan de resposta permitiu bloquear a brecha de seguridade e previr a filtración de novos datos.
A compañía asegura que segue analizando o sucedido, a procedencia do ataque e o uso da información subtraída.
Air Europa explica que os datos extraídos foron "exclusivamente os asociados ás propias tarxetas en si e non aos clientes". "En ningún caso os ciberdelincuentes accederon a outras bases de datos de Air Europa nin extraeron outro tipo de información persoal dos clientes", explican desde a aeroliña.
Os clientes afectados recibiron un correo electrónico coas recomendacións para seguir para minimizar calquera posible incidencia. Segundo o correo que recibiron os usuarios, os datos subtraídos son o número de varias tarxetas, as súas datas de caducidade e o CVV.
"Ante o risco de suplantación de tarxetas e fraude que este incidente podería supoñer, e en aras a protexer os seus intereses, recomendámoslle que siga os seguintes pasos", explica o correo electrónico.
Neste correo Air Europa recomenda aos seus clientes que identifiquen a tarxeta usada para realizar o pago na páxina web da aeroliña e que se poñan en contacto inmediatamente coa súa entidade bancaria para cancelar a tarxeta que utilizasen para pagar co obxectivo de evitar "o posible uso fraudulento da súa información".
A compañía insta os seus clientes a non facilitar información persoal, o seu pin, nome ou calquera outro dato persoal a través de teléfono, mensaxe ou correo, mesmo cando se identifiquen como a súa entidade bancaria.
Ademais recomenda non picar ligazóns que avisen de operacións fraudulentas e poñerse en contacto directo coa súa entidade bancaria "por medios constatables". Por último, recomendan recompilar calquera proba de posible uso non autorizado da súa tarxeta e denuncialo ante as Forzas e Corpos de Seguridade do Estado.
Segundo a compañía nestes momentos, todos os seus sistemas funcionan "con total normalidade" e garanten a seguridade da operativa. A aeroliña pediu desculpas a todos os clientes afectados e púxose á disposición dos usuarios que necesiten calquera tipo de asesoramento.
"O noso obxectivo é evitar que situacións similares se produzan no futuro, así como minimizar as posibles molestias que todo iso poida causar", finaliza o correo electrónico remitido.