O teléfono 060 da Administración pasará a ter un custo fixo equivalente a un minuto
O teléfono 060 da Administración pasará a ter un custo fixo equivalente a un minuto
Permite ao cidadán informarse de diversos trámites e xestións da Administración Xeral do Estado
O teléfono 060 de atención á cidadanía da Administración Xeral do Estado (AGE) cambiará o seu sistema de tarificación, que pasará de ser por tempo a ter un custo fixo que non poderá superar o dun minuto de chamada.
O BOE publica este luns unha resolución do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital no que se explica que este cambio do sistema de tarificación vixente desde 2011 faise co obxectivo de diminuír o custo das chamadas a un teléfono que incorporou cada vez máis servizos, entre eles o Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE) en 2022.
Así, co novo sistema, as chamadas ao 060 facturaranse a un prezo fixo que non poderá superar ao correspondente dunha chamada de fixo a fixo ou de fixo a móbil de 60 segundos de duración, con independencia de canto tempo prolónguese.
O teléfono 060 permite ao cidadán informarse de diversos trámites e xestións da Administración Xeral do Estado, desde emprego público a axudas económicas, bolsas ou a localización de diversos servizos.