Publicador de contidos
Publicador de contidos

Óscar Puente, sobre os Avril: "Talgo puxo as pilas ante as incidencias"

Óscar Puente, sobre os Avril: "Talgo puxo as pilas ante as incidencias"

O ministro de Transportes e Mobilidade Sostible asegura que desde que o seu departamento sinalou a responsabilidade do fabricante dos trens, esta tomou medidas para solucionar os problemas

Puente di que "está desexando" comparecer no Congreso para dar explicacións sobre a situación da rede ferroviaria e que manter o compromiso de puntualidade é un "suicidio económico"

G24.gal 12/08/2024 11:14 Última actualización 12/08/2024 11:53

O ministro de Transportes e Mobilidade Sostible, Óscar Puente, asegura que desde que o seu departamento fixo pública a situación na Alta Velocidade co modelo S106 (trens Avril), "Talgo puxo as pilas".

Así, nunha entrevista en RNE o ministro explicou que a compañía puxo un técnico en cada tren e un técnico no centro de control de mando, á vez que, segundo Puente, están a reducirse as incidencias. "Levamos cinco días no que as incidencias no 106 reducíronse moito e ningunha foi crítica", considerou o titular de Transportes.

Ademais, Puente confirmou que a compra desde modelo de trens no ano 2016 "foi unha decisión moi arriscada". "Chegou oito anos despois e está a dar moitos problemas. Teremos que tentar solucionalo, pero non é un problema de Renfe, nin tampouco de Óscar Puente", sentenciou.

Neste contexto, dixo que neste momento "hai máis incidencias das que lle gustaría" e negou que o problema sexa Renfe, dado que hai veces que o problema pasa por unha catenaría, "e iso non é un problema dos trens".

"Está desexando" comparecer no Congreso para dar explicacións

O ministro tamén asegurou que "está desexando" comparecer para explicar con "calma" en sede parlamentaria as incidencias que están a afectar aos servizos ferroviarios españois, entre outras cuestións.

Así respondía Puente ao Partido Popular, dado que os populares solicitaron a comparecencia do titular de Transportes polo caos ferroviario.

"Creo que as comparecencias parlamentarias sempre son unha boa ocasión para explicarse con calma e achegar información e datos", defendeu Puente, quen asegurou que o que busca é "sacar ao país desa constante hipérbole, desa falta de rigor coa que a dereita analiza as cousas".

Con todo, o titular de Transportes recoñeceu que España está a atravesar un verán "moi complicado" desde o punto de vista da operativa ferroviaria, ante o que avanzou que "as cousas teñen explicación". "Creo que é importante que teñamos oportunidade de facela en sede parlamentaria coa calma que iso require", explicou.

Puente destacou as máis de 500 incidencias que se produciron desde finais de maio na rede ferroviaria española e explicou que o Goberno necesita "algo de tempo" para explicar a situación.

Particularmente, referiuse ao ecosistema ferroviario madrileño, "que dalgunha maneira é o faro ou o termómetro de como van as cousas" en termos nacionais.

A pesar de "estar a avanzar", Puente sinalou que hai que ser conscientes de que actualmente España vive "un momento de transformación e de moita obra", que vai ocasionar molestias.

Non se pode manter o compromiso de puntualidade

En referencia ao compromiso de puntualidade, Puente avanzou que "neste escenario" non se pode seguir mantendo, aínda que non descarta que, se cadra, "nun tempo no que o ecosistema ferroviario español se estabilice, poderiamos volver a un compromiso similar, pero nestas circunstancias é un suicidio económico".

Preguntado por se esta problemática con Renfe provoca que os viaxeiros poidan pasarse a Iryo ou a Ouigo, Puente rexeitou esta posibilidade. "Isto non se asocia a Renfe, asóciase a Óscar Puente", afirmou.

"Eu son o inimigo para abater, eu son o ministro que para os trens", afirmou Puente.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade