Publicador de contidos
Publicador de contidos

Tráfico intensifica a vixilancia do estado dos vehículos

Tráfico intensifica a vixilancia do estado dos vehículos

Un vehículo con deficiencias nos sistemas de freado, a suspensión, a dirección ou os pneumáticos é máis propenso a sufrir un sinistro

G24.gal 05/06/2023 11:15

A Dirección Xeral de Tráfico (DXT) intensifica esta semana a vixilancia dos vehículos para comprobar que manteñen as súas condicións óptimas para circular polas estradas.

A Estratexia Española de Seguridade viaria 2030 identifica como unha área estratéxica que pode contribuír a reducir a sinistralidade viaria os vehículos seguros e conectados, lembra a DXT.

E advirte de que, como reflicte esa estratexia, a antigüidade do vehículo está relacionada co seu nivel de seguridade e o risco de falecer ou quedar ferido e hospitalizado increméntase coa mesma.

En concreto destaca que o risco de falecer ou quedar ferido grave multiplícase por dous ao comparar os accidentes ocorridos con vehículos de 10 a 15 anos de antigüidade en relación cos de menos de 5.

Na actualidade a antigüidade media do parque de automóbiles con menos de 25 anos oscila entre os 9 anos dos tractores industriais e os 14,2 dos camións de máis de 3.500 quilos.

A antigüidade media do parque de turismos, que representa o 70 por cento do total de automóbiles, sitúase nos 11,5 anos.

Outro aspecto vinculado á seguridade é o mantemento, e un vehículo con deficiencias nos sistemas de freado, a suspensión, a dirección ou os pneumáticos é máis propenso a sufrir un sinistro, lembra a DXT.

Por todo iso os axentes da Agrupación de Tráfico da Garda Civil e das policías locais e autonómicas que se somen a esta nova campaña da DXT levarán a cabo entre este luns e o vindeiro domingo esta vixilancia especial.

Nestes sete días centraranse en revisar o adecuado mantemento e posta a piques de pneumáticos, freos, luces e sinalización, así como a inspección técnica de vehículos (ITV) favorable, entre outros elementos.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade