'Forever' e 'Falsestuff. La muerte de las musas', gañadoras na XXVII edición dos Max
'Forever' e 'Falsestuff. La muerte de las musas', gañadoras na XXVII edición dos Max
Celebrouse este luns no Auditorio de Tenerife Adán Martín
O teatro de máscaras de 'Forever' e 'Falsestuff. La muerte de las das musas', unha comedia que chega a un punto no que non se sabe cal é o orixinal e cal a copia, son as dúas gañadoras das XXVII edición dos Max que se celebrou este luns no Auditorio de Tenerife Adán Martín.
Excepto estas dúas obras, o resto de nomeados optaban a unha ou dúas categorías de aí a xenerosa repartición de premios que se produciu entre espectáculos de toda España.
'Forever' partía como favorita con catro categorías e levouse para casa o Max a dirección de escena para Iñaki Rikarte e o de mellor autoría teatral para Iñaki Rikarte, Garbiñe Insausti, Edu Cárcamo e José Dault.
Producida polo Centro Dramático Nacional, 'Falsestuff. A morte das musas', estaba nomeada a tres e conseguiu maximinos: o de mellor espectáculo de teatro e espazo escénico.
O Max a mellor actriz foi para Natalia Huarte (Pamplona, 1989) por 'Psicose 4.48' e o de mellor actor para Eduard Fernández (Barcelona, 1964) por 'Todas as cancións de amor'.
Christine Cloux (Suíza, 1965) por 'Corps seul' recolleu o seu maximino como mellor intérprete de danza mentres que Àngel Durán alzouse co masculino por 'Cowards'.
O Max á mellor coreografía foi para Olga Pericet e Daniel Abreu e o mellor espectáculo de danza foi a parar a 'Mont Ventoux', de Korsia.
Unha emocionada Nuria Espert recolleu o Max de Honra 2024 polo seu "legado nas artes escénicas e a súa capacidade como xestora e empresaria teatral".
O Max afeccionado ou de carácter social que recoñeceu o labor da LaTrup Asociación Teatral Universitaria Troysteatro de La Laguna (Tenerife).
E, por último, o Max aplauso do público que recaeu en 'Señora de rojo sobre fondo gris', de Pentación Espectáculos e Sabre Producións, que protagonizaba José Sancristán.