A ópera "Nihil" madruga no Gaiás para rachar coas tebras da sociedade tecnolóxica
A ópera "Nihil" madruga no Gaiás para rachar coas tebras da sociedade tecnolóxica
A proposta do compositor galego Ramón Souto confronta a anguria existencial do ser humano contemporáneo
Na Cidade da Cultura, en Santiago de Compostela, decidiron completar o festival de vangardas Escena do cambio con Nihil, a ópera-concerto do compositor vigués Ramón Souto.
Na proposta, moi madrugadora, o director enfronta o espectador tecnolóxico contemporáneo coa súa herdanza máis primixenia, a través dunha sucesión ininterrompida de sons, imaxes e interaccións mecánicas.
O fluír operístico transcorre mediante unha estrutura coral de músicos, tenores, sopranos e múltiples intervencións artísticas, avioneta incluída, que se fusionan no espazo aberto e embriagador do monte Gaiás.
Todo ocorre mentres os primeiros raios da alba rachan coas tebras da noite e deixan atrás os conflitos máis fondos da existencia humana. Esta experiencia multisensorial gozou dunha entregada acollida.