Publicador de contidos
Publicador de contidos

Adif avanza na variante exterior de Ourense coa montaxe do taboleiro do viaduto

Adif avanza na variante exterior de Ourense coa montaxe do taboleiro do viaduto

O viaduto ten 356 metros de lonxitude e 43 de altura, cos que sortea a estrada N-525 e o río Barbaña

G24.gal 18/01/2024 19:35 Última actualización 18/01/2024 19:58

Adif Alta Velocidade destacou o avance na construción da variante exterior de Ourense, duns oito quilómetros de lonxitude, coa montaxe do taboleiro que soportará a dobre vía do AVE dun dos maiores viadutos da liña entre Taboadela e Seixalbo.

Trátase, indicou o administrador ferroviario, dun viaduto de 356 metros de lonxitude e 43 metros de altura, que sortea a estrada N-525 e o río Barbaña, o segundo de maior lonxitude do trazado, que se realizou a continuación doutra das estruturas máis relevantes desta actuación, o túnel de Rante.

Cun investimento de 125,5 millóns de euros, Adif explicou que este tramo Taboadela-Seixalbo ten como finalidade dar "continuidade á plataforma da liña de alta velocidade Madrid-Galicia a partir de Taboadela, con dobre vía electrificada en ancho estándar" e reforzar así as conexións ferroviarias entre a comunidade autónoma e o centro peninsular.

Adif traballa tamén na canalización do río Seixalbo baixo a liña de alta velocidade e a convencional, e xa completou dous pasos inferiores; un deles, canaliza o Camiño de Santiago.

O outro treito, o que conecta Taboadela co túnel de Rante (5,6 quilómetros) tamén avanza e os traballos céntranse na escavación da súa principal estrutura, o túnel de Rante, desde as bocas sur e norte, e mais da galería transversal.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade