Ducias de galegos, afectados polo peche dos centros de estética Ideal
Ducias de galegos, afectados polo peche dos centros de estética Ideal
Moitos pagaran por adiantado tratamentos que quedan sen finalizar
A OCU aconsella reclamar por escrito á clínica e anular os créditos nas entidades financieiras
O peche sen aviso previo da cadea de depilación e estética Ideal deixa numerosos galegos con tratamentos pagados e sen realizar.
"Atopamos un cartel na porta, nel as traballadoras piden desculpas por ter que ser elas as que informen de que o centro está pechado. Entramos en atención ao cliente e só vemos o comunicado de que está pechado, na web igual, non collen o teléfono, non temos contacto con ninguén", explica Melissa Garza Bello, unha das galegas afectadas.
A noticia colleu por sorpresa os traballadores e ducias de clientes como Melissa, que pagou por adiantado un tratamento que vai quedar a medias.
"Eu paguei 1.200 euros por 12 sesións de depilación, e só levaba 6. Fáltame a metade do servizo contratado, son moitos os cartos que perdo", lamenta Melissa.
A OCU recomenda recompilar facturas e contratos e facer unha reclamación por escrito dirixida ao domicilio social da clínica. Cómpre ademais reclamar ante os servizos de consumidores de cada comunidade e pedir a anulación do crédito, en caso de que se pedise financiamento.
"Podemos dirixirnos á entidade financeira para pedir a paralización do pago dese préstamo e tamén a devolución do que xa se pagou por un tratamento que non chegou a realizarse", aclara José Carlos Coutiño, voceiro da OCU.
Ideal, que tiña sucursais en catro centros comerciais de Santiago, Vigo, A Coruña e Ferrol, afirma no comunicado que está negociando para "redirixir" os clientes a outras clínicas. Pero Melissa non se fía, e só está interesada en recuperar os cartos que lle corresponden pola parte do servizo que non recibiu.