Publicador de contidos
Publicador de contidos

Empresarios esixen que o porto de Ferrol se inclúa na rede europea de mercadorías

Empresarios esixen que o porto de Ferrol se inclúa na rede europea de mercadorías

G24.gal 02/01/2024 14:06

Iniciativa Empresarial do Noroeste por Europa esixiu este martes que o Goberno "actúe a tempo e corrixa a marxinación do porto de Ferrol", para o que pediu que se inclúa na "planificación da rede europea de transporte de mercadorías" por ferrocarril.

O seu presidente, Manuel Pérez, afirmou nun comunicado que a "estratexia trazada pola Comisión, o Consello e o Parlamento Europeo pon a dársena da Coruña na rede prioritaria do corredor atlántico, que deberá estar lista en 2030", pero "relega a Ferrol á global ou secundaria, que se atrasará ata 2050".

Así, considerou que é "intolerable que Ferrol sexa condenado a perder un factor de competitividade fundamental para o futuro" e salientou que é "necesaria a presión para reparar este despropósito".

Pérez remarcou que a entidade xa "alertou en marzo pasado de que Ferrol e o seu porto non figuraban na planificación da rede" e sinalou que para as "empresas é un factor de competitividade esencial porque o transporte por estrada en vehículos pesados xera entre tres e catro veces máis custos externos".

Por iso, advertiu de que a cidade "non poderá aspirar a fondos europeos para garantir a adecuación das infraestruturas ferroviarias á intermodalidade da rede" e apoiou as queixas do presidente da Autoridade Portuaria de Ferrol-San Cibrao respecto diso.

Deste xeito, dixo que Francisco Barea "lembrou recentemente o cambio de criterio respecto ao eixe Ourense-Vigo-Santiago de Compostela e rexeitou tamén o criterio de incluír só un porto por rexión, debido a que esta é unha condición que non se cumpre no corredor do Mediterráneo". 

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade