Publicador de contidos
Publicador de contidos

Stellantis e CATL investirán ata 4.100 millóns na planta de baterías LFP en Zaragoza

Stellantis e CATL investirán ata 4.100 millóns na planta de baterías LFP en Zaragoza

A planta permitiralle a Stellantis aumentar a súa oferta de vehículos eléctricos nos segmentos B e C, enfocados a opcións duradeiras, alcanzables e de alta calidade

FOTO DE ARQUIVO: Unha vista mostra o logotipo de Stellantis /REUTERS/Pascal Rossignol/File Photo
G24.gal 10/12/2024 10:11 Última actualización 10/12/2024 16:06

O grupo automobilístico Stellantis e a compañía chinesa CATL oficializaron este martes a súa decisión de construír unha planta de baterías de litio, ferro e fosfato (LFP) nas instalacións de Figueruelas (Zaragoza), que debe empezar a producir de aquí a finais de 2026, cun investimento de ata 4.100 millóns de euros.

A instalación, deseñada para ser completamente neutra en carbono, comezará a produción a finais de 2026, cunha capacidade proxectada de ata 50 GWh, informaron fontes das empresas nun comunicado.

O proxecto, que afrontan ao 50 % entre ambas as compañías, representa un paso significativo na estratexia de Stellantis para ofrecer vehículos eléctricos máis accesibles, en liña co seu plan estratéxico 'Dare Forward 2030'.

Pola súa banda, a empresa chinesa CATL busca fortalecer a súa presenza en Europa e avanzar nos seus compromisos climáticos globais.

O acordo inclúe fases de desenvolvemento que se adaptarán á evolución do mercado eléctrico europeo e á colaboración continua das autoridades españolas e da Unión Europea.

A planta permitirá a Stellantis aumentar a súa oferta de vehículos eléctricos nos segmentos B e C, enfocados a opcións duradeiras, alcanzables e de alta calidade.

CATL achegará a súa experiencia na fabricación de baterías a través de tecnoloxías xa implementadas en plantas de Alemaña e Hungría. A instalación en Zaragoza reforzará a súa capacidade para satisfacer as metas climáticas dos seus clientes, promovendo a transición enerxética en Europa e a nivel global.

Pola súa banda, Stellantis aplicará o seu enfoque de dobre química -litio, níquel, manganeso e cobalto (NMC) e litio, ferro e fosfato (LFP)- para atender as necesidades de diversos clientes e co compromiso de converterse nunha corporación carbono neutral para 2038, abordando todas as emisións.

O presidente de Stellantis, John Eljann, destacou o compromiso da compañía "cun futuro descarbonizado e con tecnoloxías avanzadas de baterías" e asegurou que a colaboración con CATL impulsa a súa capacidade "para producir vehículos eléctricos competitivos nunha instalación que xa lidera en enerxías limpas e renovables".

Pola súa banda, o presidente e CEO de CATL, Robin Zeng, declarou que esta empresa conxunta eleva a súa colaboración con Stellantis "a novos niveis" e salientou en que a tecnoloxía de vangarda e experiencia operativa da súa compañía "xunto co coñecemento local de Stellantis en Zaragoza, garantirán o éxito deste proxecto". 

Espérase que a transacción se peche en 2025, suxeita ás condicións regulatorias habituais.

Este esforzo conxunto non só apoiará a produción de vehículos eléctricos en Europa, senón que tamén contribuirá a unha mobilidade máis sostible e accesible para todos, sosteñen os seus promotores. 

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade