Adolfo Domínguez perde 3,5 millóns aínda que medra en vendas internacionais
Adolfo Domínguez perde 3,5 millóns aínda que medra en vendas internacionais
Adolfo Domínguez conta con 347 puntos de venda en 22 países e unha facturación anual de 114,2 millóns de euros no último exercicio
As tendas internacionais supoñen xa o 58 % da rede comercial do grupo de moda
A firma téxtil Adolfo Domínguez contabilizou perdas de 3,5 millóns de euros entre os meses de marzo e maio, todo iso malia ao tirón das súas vendas, que medraron un 13,5 % e se dispararon internacionalmente un 32 %.
A empresa, con sede no polígono de San Cibrao das Viñas, en Ourense, facturou 21,8 millóns de euros, un 13,5 % máis que o mesmo período do ano anterior, segundo os datos publicados na Comisión Nacional do Mercado de Valores.
Isto débese, en parte, á aposta pola internacionalización, que "continúa impulsando o crecemento da marca de moda de autor", destaca a compañía, que ten un 58 % dos seus puntos de venda fóra de España, con algúns dos seus destinos no Xapón, Oriente Medio e América Latina.
Na actualidade, a marca conta con oito novos establecementos en Europa, outros tres en Asia e Oceanía, os mesmos que en América.
A isto hai que sumarlle a aposta pola optimización da súa operativa loxística, dixitalización e posta en marcha de novas plataformas para unha maior interacción coa súa carteira de clientes, cada vez máis rexuvenecida, segundo explica.
“Tras alcanzar a senda da rendibilidade, sentamos as bases para crecer de maneira sostible. Apostamos pola internacionalización e innovación como principais pancas para impulsarnos cara ao futuro”, sinalou o conselleiro delegado de Adolfo Domínguez, Antonio Puente.
Entre as aperturas, destaca o espazo da firma de moda de autor no outlet premium de Mitsui Park Kadoma en Osaka (Xapón) e a súa nova tenda no Dubai Hills (Dubai, Emiratos Árabes), froito do acordo asinado con Chalhoub Group, mentres que a marca comezou a súa actividade en Ecuador, Panamá e Paraguai.
A compañía destacou a alianza subscrita co grupo Chalhoub, o maior distribuidor de luxo de Oriente Medio, que permitirá a Adolfo Domínguez abrir 16 novos establecementos na zona nos próximos catro anos.
As tendas internacionais supoñen xa o 58 % da rede comercial do grupo de moda, 14 puntos máis que en 2016.
Adolfo Domínguez conta con 347 puntos de venda en 22 países e unha facturación anual de 114,2 millóns de euros no último exercicio.