Dous de cada tres fogares optan polo peixe conxelado pola súa "comodidade" e "prezo"
Dous de cada tres fogares optan polo peixe conxelado pola súa "comodidade" e "prezo"
Tres cuartas partes dos españois consomen peixe habitualmente, cunha tendencia máis pronunciada nas casas con adultos de máis de 44 anos
Catro de cada cinco fogares dos que consomen peixe habitualmente mercan produtos frescos e máis da metade combinan ambas as dúas opcións
Dous de cada tres fogares que consomen peixe en España apostan por produtos conxelados debido a factores como a súa "comodidade", a súa "estabilidade de prezo", a súa "facilidade de almacenamento" ou a súa percepción como "alimento saudable".
Son datos dun estudo sobre o consumo de produtos de mar en España encargado pola Asociación Española de Almacenistas, Importadores, Transformadores e Exportadores de Produtos da Pesca e Acuicultura (Conxemar) á Asociación de Fabricantes e Distribuidores (Aecoc).
Este documento foi presentado este xoves en Vigo e nel recóllese que un 74 % dos fogares nacionais mercou produtos do mar durante o último mes.
Desta porcentaxe, un 80 % apostou polo fresco, mentres que un 64 % polo conxelado (representando un 47% do total de fogares nacionais). Ademais, un 52 % dos consumidores combinan ambos os formatos.
Do 74 % de españois que si consome peixe de forma habitual, un 71 % adquiriu peixe e un 36%, marisco, moluscos ou cefalópodos. Así mesmo, do estudo obsérvase unha tendencia máis pronunciada para a compra destes produtos en fogares con adultos de máis de 44 anos e no noroeste da Península Ibérica.
En conferencia de prensa, a responsable de estudos ShopperView de Aecoc, Marta Munné, indicou que entre os factores máis valorados á hora de comprar peixe conxelado atópase a súa calidade (88 %), a súa salubridade (88 %) e o seu prezo (86 %). A practicidade (42 %), o prezo (42 %) e o fácil almacenamento (37 %) son os factores que impulsan a adquirilo.
En canto ao 36 % dos consumidores de peixe que non aposta por produtos conxelados, din non adquirilos porque consideran que teñen menos beneficios nutricionais (43 %), son de pouca calidade (37 %) ou soltan moita auga (37 %), entre outros.
Puntos de venda
Sobre os puntos de venda, a maioría adquire este tipo de produtos en supermercados e hipermercados, cun 67 % dos enquisados. O estudo tamén fai un apéndice para as épocas do Nadal, onde os consumidores recoñecen comprar outro tipo de especies máis de luxo.
Marta Munné explicou que entre as oportunidades que ten o sector para seguir crecendo, segundo as suxestións realizadas polos propios consumidores, atópase a de ofrecer máis gama de especies, envases con distintos formatos e tamaños e con xanelas transparentes para ver o produto.
En xeral, segundo dixo, os clientes buscan "a mellor calidade ao menor prezo".
Pola súa banda, o presidente de Conxemar, Eloy García, puxo en valor este estudo, reivindicando a boa acollida que tivo no sector. El sinalou a importancia de coñecer o mercado para seguir achegando á sociedade produtos que se adapten ás súas necesidades.
Tamén insistiu en pedir unha baixada do IVE para os produtos do mar e en que se fomente o consumo de peixe a través de campañas publicitarias.