Publicador de contidos
Publicador de contidos

Novo roubo das máquinas expendedoras na taberna do cámping boirense de Barraña

Novo roubo das máquinas expendedoras na taberna do cámping boirense de Barraña

"Parece que viñan roubar o Banco de España; con luvas, cubertos con pasamontañas", di o propietario do establecemento tras ver as imaxes das cámaras de videovixilancia

G24.gal 12/03/2024 13:55

O dono do cámping de Barraña, en Boiro, volveu quedar sen as dúas máquinas de autovenda de bólas que conteñen xoguetes. Tíñaas encadeadas nunha zona da terraza da taberna e este luns pola mañá só estaba o sitio.

Outra vez volveron arramplarlle coa expendedoras, polo que a continuación foi ver a gravación da videovixilancia. Hai rexistrados dous ladróns en acción minutos antes das catro da mañá deste luns: "Vese os personaxes collendo as máquinas, cortando as cadeas. Pero, parece que viñan roubar o Banco de España; con luvas, cubertos con pasamontañas...", explica Juan Carlos, o dono do negocio.

O que quedou das máquinas despois de rebentalas e quitarlle o contido tanto de cartos como de produto, estaba esparexido na praia próxima, segundo Juan Carlos, quen lembra que
"a vez anterior leváranas en colectores do lixo. Tráeno e lévana dentro. Porque isto non é a primeira vez que pasa. Moitos que andan a isto son xente que teñen problemas de drogas e van ao diñeiro rápido e fácil".

O botín foi pequeno, pero o propietario das máquinas perdeu o pouco efectivo e o produto que conterían e, o máis valioso, as propias expendedoras.

"Esas máquinas son sinxelas, pero o mecanismo vale cartos. E, polo que contan, xa leva perdido sobre 20.000 euros. Está negro, por que xa di "outra vez", e que, claro, pasa tempo a reparalas, perder cartos e como xa non gañas moitos con estas cousas", sinala o dono da Taberna do Cámping.

Juan Carlos engade que está reconsiderando onde colocar as máquinas para disuadir ladróns.

Espazo da terraza da Taberna do cámping de Boiro onde estaban encadeadas as dúas expendedoras roubadas
Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade