Publicador de contidos
Publicador de contidos

O 67 % dos españois opta por un destino nacional en vacacións dun mínimo de 8 días

O 67 % dos españois opta por un destino nacional en vacacións dun mínimo de 8 días

Os dous principais destinos en España para este viaxeiro nacional serán a Costa Mediterránea e Andalucía

G24.gal 31/07/2023 10:48

O 67 % dos turistas españois optará en agosto por un destino nacional, preferiblemente de sol e praia, cunhas vacacións dun mínimo de 8 días, segundo os datos do Observatorio Nacional do Turismo Emisor, ObservaTUR.

Os dous principais destinos en España para este viaxeiro nacional serán a Costa Mediterránea e Andalucía (ambos cun 18 %), seguido polo Cantábrico (13 %).

Os destinos internacionais -principalmente rutas culturais por Europa e a visita ás capitais máis recoñecidas- son a opción elixida por un terzo dos viaxeiros nacionais.

O estudo calcula que catro de cada dez viaxeiros españois tomarán vacacións a partir de mañá, 1 de agosto, e os que xa teñen planificado o medio de transporte optarán na súa maioría polo coche particular (57 %), seguido do avión (39 %) xa en niveis de antes da pandemia. 

Dos algo menos da metade dos españois en vacacións de verán en agosto, como mínimo gozarán de 8 días e un 14 % superarán os 15 días.

O aloxamento favorito do 49 % dos españois en agosto será o hotel, asegura o informe, por diante do apartamento turístico e do propio.

O gasto medio, sobre 625 euros

O orzamento medio por persoa aumenta a 625 euros, por encima do rexistrado nos tres últimos anos e 15 euros máis ca o ano pasado, o que segue a tendencia á alza iniciada en 2022.

Con todo, a análise incide en que este aumento é "notablemente menor" que o rexistrado entre 2021 e 2022 e que segue por baixo dos niveis antes da pandemia.

A distribución do gasto entre os distintos elementos da viaxe resulta "practicamente idéntica" á observada en 2022, di este barómetro. 

Nos tres primeiros lugares figuran este agosto o aloxamento (34 %), os gastos en restauración (25 %) e o transporte (20 %).

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade