O detido pola colisión de dous buques en Inglaterra é o capitán do cargueiro Solong
Un portavoz dixo que o capitán, de 59 anos, segue baixo custodia despois de ser arrestado o martes, e colabora activamente coa investigación do accidente que presuntamente causou a morte dun dos 14 tripulantes dese barco, de bandeira portuguesa
As autoridades británicas investigan agora posibles responsabilidades penais e o impacto ambiental, despois de que o Stena confirmase que houbera unha fuga do combustible Jet-1 que levaba, aínda que se cre que os efectos serán limitados
.png)
O home detido por homicidio imprudente tras a colisión o luns de dous buques fronte á costa da localidade de Hull, no nordés de Inglaterra, é o capitán do cargueiro Solong, confirmou a EFE este mércores a empresa alemá propietaria, Ernst Russ.
Un portavoz dixo que o capitán, de 59 anos, segue baixo custodia despois de ser arrestado o martes, e colabora activamente coa investigación do accidente, que presuntamente causou a morte dun dos 14 tripulantes dese barco, de bandeira portuguesa. "Por respecto á investigación e a todos os implicados, non faremos máis comentarios polo momento", afirmou esta fonte.
O Solong chocou antes das 10 GMT do luns contra o petroleiro estadounidense Stena Immaculate, con 23 mariñeiros a bordo, que transportaba combustible para o exército estadounidense, o cal provocou incendios nas dúas embarcacións que están xa practicamente extinguidos.
As autoridades británicas investigan agora posibles responsabilidades penais e o impacto ambiental, despois de que o Stena confirmase que houbera unha fuga do combustible Jet-1 que levaba, aínda que se cre que os efectos serán limitados.
Ernst Russ aclarou o martes pola súa banda que os contedores do Solong que anteriormente transportaron cianuro de sodio estaban baleiros no momento do choque. Excepto o mariño deste cargueiro desaparecido, que se dá por morto, os 36 tripulantes restantes dos dous buques foron trasladados a salvo a terra firme.
O capitán foi detido onte baixo sospeita de homicidio imprudente por neglixencia grave en conexión coa colisión, dixo nun comunicado o superintendente detective xefe da Policía de Humberside, Craig Nicholson. Doutra banda, varios medios británicos publican este mércores que o Solong xa foi advertido de deficiencias de seguridade en inspeccións en portos en Irlanda e Escocia o ano pasado.
A Policía de Humberside lidera as pescudas xunto á Axencia Marítima e Gardacostas, mentres que a División de Investigación de Accidentes Marítimos do Goberno británico abriu un procedemento preliminar paralelo para determinar as causas do choque. Os equipos de protección ambiental avalían actualmente a situación e preparan un plan de limpeza que se aplicará tan pronto como sexa posible.