Publicador de contidos
Publicador de contidos

Rueda anuncia que Galicia presentará un proxecto do sector lácteo ao PERTE agroalimentario

Rueda anuncia que Galicia presentará un proxecto do sector lácteo ao PERTE agroalimentario

Estará enfocado a modernizar e dixitalizar a industria leiteira, e nel participan 19 empresas

G24.gal 15/02/2023 13:53 Última actualización 15/02/2023 14:15

O sector lácteo vai encabezar o proxecto que vai presentar Galicia aos fondos do PERTE agroalimenatrio. Anunciouno este mércores en Santiago o presidente da Xunta, Alfonso Rueda, canda empresarios da industria, encabezados polo presidente de Clusaga (Clúster Alimentario de Galicia), Juanjo de la Cerda.

O Clúster Alimentario de Galicia quere que sexa o sector lácteo quen protagonice o proxecto tractor dos dez que optan a parte dos 1.500 millóns de euros previstos nos fondos Next Generation. É preciso facelo conxuntamente con outras autonomías, pero Galicia ten 113 industrias lácteas e 6.600 produtores que lideran a produción en España.

"A capilaridade e potenciación do desenvolvemento do sector fano idóneo para empregar os fondos desta convocatoria nacional e poñer en marcha esta candidatura encamiñada á transformación dixital e sostibilidade do sector leiteiro e xerar máis emprego de calidade", explicou Juanjo de la Cerda.

O prazo de presentación remata a mediados do mes que vén. Participan no proxecto 19 empresas, centros tecnolóxicos e de coñecemento galegos xunto con outros de Asturias, Cantabria, Andalucía, Cataluña e Valencia. Di o presidente da Xunta que agora cómpre que o Goberno Central non repita erros pasados para que as axudas cheguen.

"Necesitamos moita máis celeridade e menos complexidade no deseño destes PERTE. Que se faga xustiza con todo este traballo e que as malas experiencias con outros PERTE, como o da automoción, do que quedou fóra Stellantis, e non por culpa da empresa, non suceda."

Alfonso Rueda quéixase de que o sector da conserva quedase excluído do chamado PERTE agroalimentario.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade