A Igrexa esixe unha revisión da enquisa do Defensor do Pobo sobre abusos

A institución expón o seu malestar pola "extrapolación maliciosa" dos datos recollidos pola enquisa

O presidente da Conferencia Episopal Española, Juan José Omella, preside a 123 Asemblea Plenaria deste luns en Madrid (EFE/ Aitor Martín) O presidente da Conferencia Episopal Española, Juan José Omella, preside a 123 Asemblea Plenaria deste luns en Madrid (EFE/ Aitor Martín)
G24.gal 20/11/2023 12:05

Apenas hai un mes dende que o Defensor do Pobo, Ángel Gabilondo, recibiu os resultados de GAD3 sobre a enquisa para elaborar un 'Informe sobre os abusos sexuais no ámbito da Igrexa católica e o papel dos poder públicos'. A enquisa sinala que un 1,13 % dos españois sufriu abusos no ámbito relixioso e un 0,6 % por parte dun sacerdote ou relixioso. Agora, a Igrexa rexeita a "veracidade e fiabilidade dos resultados", debido a súa extrapolación "maliciosa" á poboación española total.

O presidente da Conferencia Episcopal, Juan José Omella, pronunciose sobre tales resultados na Asemblea Plenaria da conferencia. Este esixiu unha "revisión exhaustiva e imparcial dos datos, para corrixir calquera nesgo que puidese extrapolarse de maneira maliciosa", pois tras ler o informe consideran imposible confiar na fiabilidade dos resultados. 

Ademais recalca que todo isto xerou unha "imaxe prexudicial" da Igrexa.

"O único certo e contrastado é que o Defesor do Pobo recolleu 373 testemuños que se refiren a 487 vítimas", engadiu. Recordou tamén que Ángel Gabilando dixo que non se podía facer esa extrapolación de datos. Os bispos reiteran que non se poden extrapolar a cifra de 0,6 % se a marxe de erro da enquisa é do 1,1 %

Omella destaca que non se pretenden escusar o xustificar de calquera responsabilidade e expresou a súa "pesadume" polos abusos e pide perdón a todas as persoas afectadas:

"Non hai palabras para expresar canto lamentamos a súa dor, así como a traizón cometida por parte dalgúns membros das nosas comunidades".

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade