Transportes somete a información pública o novo trazado da A-52 para conectar O Porriño e Vigo por 389 millóns
Transportes somete a información pública o novo trazado da A-52 para conectar O Porriño e Vigo por 389 millóns
Transportes somete a información pública o novo trazado da A-52 para conectar O Porriño e Vigo por 389 millóns
O obxectivo do proxecto é definir unha variante de trazado para dar continuidade á A-52 desde O Porriño ata Vigo, onde se conectará coa A-55 na zona do nó de Baruxáns, na contorna do núcleo de Bembivre, pertencente a Vigo
O Ministerio de Transportes e Mobilidad Sostible somete a información pública o documento técnico e o estudo de impacto ambiental do proxecto de trazado do futuro tramo da autovía A-52 para conectar O Porriño e Vigo, na provincia de Pontevedra, segundo publica este mércores o Boletín Oficial do Estado (BOE).
Ambos os documentos serán remitidos ao Ministerio para a Transición Ecolóxica e o Reto Demográfico. O obxectivo do proxecto é definir unha variante de trazado para dar continuidade á A-52 desde O Porriño ata Vigo, onde se conectará coa A-55 na zona do nó de Baruxáns, na contorna do núcleo de Bembrive, pertencente a Vigo.
Segundo o ministerio, o que busca é crear unha conexión "máis directa" entre ambos os municipios para mellorar a conectividade e as condicións de circulación e seguridade viaria.
A alternativa en principio máis recomendable de entre as tres estudadas no estudo de impacto ambiental ten unha lonxitude aproximada de 10,5 quilómetros en tronco, incluíndo a adecuación do actual itinerario entre a ligazón do Porriño e a ligazón de Mos, e un orzamento base de licitación duns 389,4 millóns de euros.
Este trazado discorre por tres municipios da provincia de Pontevedra: O Porriño, Mos e Vigo e componse, basicamente, de tres tramos diferenciados.
No deseño previuse tamén a definición de dúas ligazóns. No inicio, a adecuación do itinerario Mos-O Porriño, para resolver a conexión coa A-55 e A-52, e as estradas nacionais N-120 e N-550.
A A-52, tamén denominada autovía das Rías Baixas, é unha infraestrutura que une Castela e León con Galicia conectando Zamora, Ourense e Pontevedra coa autovía A-6. O tramo obxecto do estudo sitúase na parte final deste itinerario que finaliza no municipio do Porriño, na conexión coa autovía A-55.