Publicador de contidos
Publicador de contidos

Tráfico intensifica durante esta semana a vixilancia sobre os autobuses escolares

Tráfico intensifica durante esta semana a vixilancia sobre os autobuses escolares

Os axentes controlarán cuestións como a velocidade ou o uso de teléfonos móbiles por parte do condutor, pero tamén se farán revisións do estado do vehículo e comprobarase que cumpre coa normativa, e realizaranse test de drogas e alcol aos condutores

EFE 22/01/2024 11:28

A Dirección Xeral de Tráfico (DXT) pon en marcha este luns unha nova campaña especial de vixilancia e control do transporte escolar, en que se verificarán o uso do cinto de seguridade, a velocidade ou o consumo de alcol e drogas por parte do condutor.

De acordo con os datos do Instituto Nacional de Estatística (INE), máis de 200.000 alumnos utilizaron un autocar escolar para desprazarse ao seu centro educativo durante o curso escolar no ano 2022.

A campaña, que durará ata o vindeiro venres, controlará que estes vehículos circulan á velocidade permitida e que non se fai uso do teléfono móbil ou outros aparellos que supoñan distracción, xa que estas dúas son as causas principais dos sinistros máis habituais nos que ven involucrados os autobuses escolares, informou a DXT.

Tamén se realizarán controis de alcol e outras drogas entre os condutores e comprobarase que as autorizacións e documentos que deben ter son os correctos para a prestación do servizo.

Ademais, debido á importancia que ten o cinto de seguridade en caso de accidente, prestarase especial atención ao seu uso naqueles autobuses escolares que os leven instalados.

Os axentes verificarán, así mesmo, que as condicións técnicas e os elementos de seguridade do vehículo sexan os que esixe a normativa, así como os requisitos especiais que debe cumprir o propio condutor, como son o permiso de condución ou os tempos de circulación ao volante e descanso.

O transporte escolar está sometido a unha normativa moi esixente. Así, desde 2007 os autobuses que se matriculan deben levar obrigatoriamente instalados sistemas de retención (actualmente lévanos máis do 60 % de todo o parque).

Ademais, dado que as colisións laterais e os alcances supoñen o 40 % dos sinistros deste tipo de vehículos, desde 2013 os novos autobuses deben contar cun sistema de freado de emerxencia que se active automaticamente cando detecta a posibilidade dunha colisión. 

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade